مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-18اجتماعي

احتمال جاری شدن سیلاب در استان های غربی


فردا نیز بارش ها در بخش هایی از استان های خوزستان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شدید خواهد بود و از روز دوشنبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صدا و سیما، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارندگی در نیمی از استان های کشور، احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب در استان های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مرتضی ضرابی افزود: از بامداد امروز بیش از نیمی از استان های کشور گزارش بارندگی داشتند و در مناطق کوهستانی و مرتفع البرز و زاگرس و شمال غرب کشور بارش ها بصورت برف گزارش شده است.

وی اضافه کرد: تمرکز بارش ها امروز در استان های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است و به همین دلیل شرایط برای جاری شدن سیلاب در این استان ها مهیاست.

ضرابی گفت: بارش ها امروز در استان های کردستان، زنجان، کرمانشاه و غرب اصفهان شدید خواهد بود و شدت بارندگی در ارتفاعات استان های قزوین، البرز و تهران از امشب و در شمال غرب و مناطق غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز به تدریج کاسته می شود و در البرز مرکزی و جنوب غرب کشور نیز به قوت خود باقی است.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، شدت بارندگی ها در البرز مرکزی و جنوب غرب کشور به قوت خود باقی است و در ساعات بعدازظهر، مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جاری شدن سیلاب در استان های غربی

احتمال جاری شدن سیلاب در استان های غربی