مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-18سياسي

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ارتش ما امروز یک ارتش قرآنی و معنویت محور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کارکنان نیرو های مسلح که صبح امروز (شنبه) در سالن کوثر برگزار شد، - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ارتش ما امروز یک ارتش قرآنی و معنویت محور است حجت الاسلام محمدحسنی گفت: امروز ارتش ما یک ارتش قرآنی و معنویت محور است و امروز این معنویت بیش از گذشته فضای ارتش را قرآنی و عطرآگین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کارکنان نیرو های مسلح که صبح امروز (شنبه) در سالن کوثر برگزار شد، اظهار داشت: امروز ارتش ما یک ارتش قرآنی و معنویت محور است.

وی افزود: به برکت حضور شما خواهران و برادران قرآنی در ارتش، امروز این معنویت بیش از گذشته فضای ارتش را قرآنی و عطرآگین کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ما هر سال آماده هستیم تا افتخار پذیرایی و میزبانی خواهران و برادران قرآنی را داشته باشیم و تلاش می کنیم تا کاستی ها در برگزاری مسابقات قرآن را برطرف کنیم.

محمدحسنی در پایان گفت: از تمامی نهاد ها و سازمان های ذی ربط که ما را در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات یاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ارتش ما امروز یک ارتش قرآنی و معنویت محور است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ارتش ما امروز یک ارتش قرآنی و معنویت محور است