مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-17فرهنگي

بزرگداشت مرتضی ممیز در روزهای سخت خانه هنرمندان


خانه هنرمندان ایران جمعه، 26 آذر ماه به مناسبت شانزدهمین سالگرد درگذشت مرتضی ممیز، دو نمایشگاه «گزیده آثاری از بهزاد حاتم» و «گزیده آثاری از پوسترها و پروژه های محیطی آتلیه طراحی آر2» از کشور پرتغال را با یاد و خاطره این هنرمند فقید کشورمان افتتاح کرد.

- خانه هنرمندان ایران جمعه، 26 آذر ماه به مناسبت شانزدهمین سالگرد درگذشت مرتضی ممیز، دو نمایشگاه گزیده آثاری از بهزاد حاتم و گزیده آثاری از پوسترها و پروژه های محیطی آتلیه طراحی آر2 از کشور پرتغال را با یاد و خاطره این هنرمند فقید کشورمان افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی ایسنا، این مراسم که با حضور هنرمندانی چون امرالله فرهادی آردکپان (طراح گرافیک)، انوشیروان ممیز (فرزند استاد مرتضی ممیز)، مجید رجبی معمار (مدیر عامل خانه هنرمندان ایران)، نیکی کریمی (بازیگر و کارگردان) و جمعی از علاقمندان این طراح گرافیک، تصویرگر و استاد دانشگاه همراه بود، در ساعت 17 و پس از پخش فیلم کوتاه یک روز در کردان .

از نیکی کریمی در سالن استاد شهناز آغاز شد.

فرهادی آردکپان که به عنوان مجری در این مراسم حضور داشت، ضمن خوش آمدگویی به حاضران، خاطرنشان کرد: برای همه ی ما و همه کسانی که دوست دار ممیز بودند، این مراسم غنیمت و نعمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت مرتضی ممیز در روزهای سخت خانه هنرمندان

بزرگداشت مرتضی ممیز در روزهای سخت خانه هنرمندان