مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-17اقتصادي

حل مشکل معادن سرمک ملایر را پیگیری می کنیم


استاندار همدان با بیان اینکه ضمن توجه به مباحث زیست محیطی باید نسبت به حل مشکلات معادن سرمک در ملایر اقدام شود گفت: در این زمینه جلسات و پیگیری های لازم را از استان خواهیم داشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ملایر با اشاره به ظرفیت های شهرستان ملایر در حوزه های مختلف اظهار کرد: ملایر در حوزه مبل و منبت و انگور سرآمد است و دو نشان جهانی را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به داشتن این ظرفیت ها باید این شهرستان بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرد گفت: در این زمینه برای توسعه و اشتغال بیشتر در شهرستان پیگیر رفع موانع و نیازهای شهرستان هستیم.

 استاندار همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله تولید و رفع موانع آن اظهار کرد: امروز مبحث مهم دولت و شخص رییس جمهور نیز تاکید بر اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی است که در این زمینه اول باید موانع تولید را در کشور رفع کنیم.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه افزود: یکی از موضوعات معدن سرمک به عنوان یکی از معادن پویا و فعال ملایر است که با مدیریت خوب و دانش فنی و اطلاعات روز پیش می رود.

قاسمی فرزاد گفت: برای اشتغال و توسعه بیشتر با توجه به مشکلات مطرح شده به ویژه در حوزه صدور پروانه زیست محیطی، این مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل معادن سرمک ملایر را پیگیری می کنیم

حل مشکل معادن سرمک ملایر را پیگیری می کنیم