مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-17اقتصادي

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم


مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم خبر داد و گفت: این اتفاق گامی مهم برای تسهیل در انتقال صنوف به شهرک تخصصی خودرویی قم خواهد بود.

- ، علیرضا مظفری در جلسه تفاهم نامه مشترک سازمان میادین شهرداری قم با دبیر شورای هماهنگی بانک ها و مدیر شعب بانک صادرات استان قم به منظور اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل و صنوف وابسته به خدمات خودرو، منعقد و در مرحله اجرا قرار گرفت، گفت: این تفاهم نامه با هدف تسهیل در امر انتقال و ساماندهی صنوف انجام می پذیرد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خاطرنشان کرد: تمام مزایای طرح برای صاحبان مشاغل بازگو خواهد شد و متقاضیان واحدهای صنفی واقع در شهرک خودرو می توانند از تسهیلات بانکی که پس از تنظیم قرارداد و معرفی به بانک عامل صورت می پذیرد استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه 95 درصد صاحبان مشاغل خودرویی فاقد ملک تجاری یا به عبارتی مستأجر هستند، افزود: باور مجموعه شهرداری بر این بوده که با راه اندازی شهرک خودرو و بهره گیری از حضور صاحبان مشاغل در رونق این شهرک، رشد و ارزش افزوده بالا نصیب صاحبان مشاغل و صنوف وابسته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم استفاده از طرح های تشویقی را ابزار تسهیل در انتقال مشاغل و صنوف آلاینده ارزیابی و تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم