مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-17سياسي

فضائل و ارزش های انسانی به هنر معنا می دهد


آنچه به هنر معنا می دهد و هنر را به عنوان یک اثر ماندگار در هدایت خلق، تقویت جامعه و تعالی یک ملت اثرگذار می کند پیوند او با فضائل و ارزش های انسانی اخلاقی و دینی است.

- حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در همایش بزرگداشت استاد خرم که توسط حوزه هنری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: شخصیت انسانی استاد خرم و فضائل او باعث شده تا چهره های ادبی و هنری کشور با اشتیاق اینجا جمع شوند.

وی افزود: آنچه به هنر معنا می دهد و هنر را به عنوان یک اثر ماندگار در هدایت خلق، تقویت جامعه و تعالی یک ملت اثرگذار می کند پیوند او با فضائل و ارزش های انسانی اخلاقی و دینی است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ما بیش از آنکه به هنر سعدی ارج نهیم فضائل او را می ستاییم و برای شخصیت حافظ فراتر از کلام او احترام قائل هستیم.

وی با بیان اینکه استاد خرم آراسته به فضائل اخلاقی است و یک سخن نابجا از او به یاد ندارید و یک کلام بی اثر و خارج از مبادی ادب و آموزه های دینی از او نمی بینید، اضافه کرد: منطق استاد خرم کتاب و سیر و سلوک انسانی و دینی او است و او تربیت یافته در مدرسه علی ابن ابی طالب است و بر همین اساس هرگز تمایلی به زندگی دنیا نداشته و همواره ساده و زاهدانه زندگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضائل و ارزش های انسانی به هنر معنا می دهد

فضائل و ارزش های انسانی به هنر معنا می دهد