مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-17سياسي

مازندران نیازمند گردشگری مدرن است/ راه اندازی ترن و تاکسی هوایی


مازندران به جای گردشگری بی برنامه و بی حساب وکتاب نیازمند گردشگری مدرن و پیشرفته است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر جمعه در نشست با مدیران صنعت و حمل ونقل مازندران با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه حمل ونقل بر لزوم بهره گیری از آن برای سوق دادن به سمت گردشگری مدرن تاکید کرد و گفت: استان به گردشگری حساب شده، ضابطه مند و پیشرفته نیاز دارد.

وی با تاکید براینکه به جای گردشگری بی حساب و کتاب و بی برنامه نیاز به گردشگری مدرن و پیشرفته داریم، گفت: زیرساخت های موجود حمل ونقل پاسخگوی جمعیت استان خواهد بود اما برای جمعیت شناور و حجم انبوه مسافران کارایی ندارد.

وی توجه به صنعت حمل ونقل را در استان ضروری دانست و گفت: راه اندازی کشتی های مسافری و تاکسی های هوایی درون استانی لازم است و باید بخشی از ترافیک را به حوزه آب ها و آسمان ببریم و از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

آیت الله لایینی با عنوان اینکه در حوزه راه آهن و قطارهای پرسرعت عقب هستیم، گفت: روزانه 90 میلیون لیتر بنزین مصرف می کنیم و با توسعه حمل ونقل هوایی وریلی می توان در مصرف سوخت صرفه جویی کرد.

امام جمعه ساری همچنین توسعه زیرساخت ها در روستاها را لازم دانست و گفت: نیازمند جهاد سازندگی برای توجه به وضعیت روستاهای کشور و استان داریم و جاده های روستایی و اصلی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نیازمند گردشگری مدرن است/ راه اندازی ترن و تاکسی هوایی

مازندران نیازمند گردشگری مدرن است/ راه اندازی ترن و تاکسی هوایی