مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-16سياسي

بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مشکلاتی جدی مواجه است


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: اوضاع بهداشت و درمان آرادان با مشکلاتی جدی مواجه بوده و نیازمند توجه است.

- ، اردشیر مطهری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آرادان به میزبانی نمازخانه گروه صنعتی شهید عارفی آرادان با بیان اینکه اوضاع بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مشکلاتی مواجه بوده و نیازمند توجه است، ابراز کرد: از مسئولان می خواهیم تا برای این منظور اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه ناراحتی و گلایه مندی در خصوص بیمارستان آرادان وجود دارد که به وسیله استانداری پیگیری و رسیدگی خواهد شد، افزود: امروز باید به اصل اهداف توجه کرده و از مسائل جناحی و سیاسی فاصله بگیریم تا بتوانیم بهتر خدمت رسانی کنیم.

عضو خانه ملت در ادامه به داشته های آرادان اشاره کرد و گفت: 37 گلخانه دار در شهرستان آرادان در حال فعالیت هستند که نیاز است ضمن رسیدگی به امورات این افراد، پیگیری ها برای مساعدت و همراهی در دستور کار قرار گیرد.

13 مصوبه در شورای اداری استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه 13 مصوبه در جلسه شورای اداری شهرستان آرادان در حوزه های شهرداری، کشاورزی و بخش خصوصی مصوب شد که طی یک زمانبندی مشخص اجرایی خواهند شد، گفت: راه اندازی مجتمع بین راهی و واگذاری فضاهایی برای اشتغال زایی جوانان در ورودی شهر، از پیشنهادات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مشکلاتی جدی مواجه است

بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مشکلاتی جدی مواجه است