مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-16سياسي

نگاه یکسان به حریم شهرهای کشور خسارت های زیادی ایجاد کرده است


نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حوزه حریم شهرها قانون تاکنون ناکارآمد عمل کرده است گفت: نگاه یکسان به حریم شهرهای کشور خسارت های زیادی ایجاد کرده است.

- ، پرویز سروری ظهر پنج شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای شورای استان تهران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران که در شهرداری منطقه 20 تهران برگزار شد اظهار داشت: باید نشست ها خروجی داشته باشد و در زندگی مردم آثار خود را نشان دهد.

سروری با اشاره به اینکه امروز اعضای شورای استان تهران تعاملاتی با مجلس دارند که می تواند راهگشا باشد گفت: در تاریخ بلدیه چنین فرصتی را نداشته ایم و باید این فرصت را با مدیریت به بهره برداری حداکثری برسانیم و اگر این تعاملات به خوبی انجام شود شورای عالی استان ها به نقطه خوبی میر سد و به معنای واقعی مشاهده می کنیم که مردم در همه تصمیمات حضور دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون به نظر می رسد که شوراها در حداقل جایگاه قرار دارند و باید این امر به حداکثر برسد افزود: در این دوره این موضوع محقق خواهد شد و این جلسه زمینه مورد را نظر را فراهم می کند و شورای عالی استان ها با تعامل جدید باید نظام مسائل کشور را در مدیریت شهری احصا کنند و ضروری است که افراد از نخبگان شهری باشند تا نظام مسائل شهری را اولویت بندی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه یکسان به حریم شهرهای کشور خسارت های زیادی ایجاد کرده است

نگاه یکسان به حریم شهرهای کشور خسارت های زیادی ایجاد کرده است