مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-16سياسي

ادعای یک نماینده مجلس: ایران رتبه اول واکسیناسیون در جهان را دارد


نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه بهداشتی دیدیم که تولید واکسن در کشور غربی ها را برآشفته کرد؛ چراکه ایران بالاترین میزان واکسیناسیون را در بین 10 کشور اول دنیا را دارد و خسارت امروز ایران از بیماری کرونا بسیار کمتر از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فارس نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تولید واکسن کرونا در داخل کشور غربی ها را آشفته کرد، گفت: ایران بالاترین میزان واکسیناسیون را در بین 10 کشور اول دنیا را دارد و خسارت امروز ایران از بیماری کرونا بسیار کمتر از خسارت کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و دیگر کشورها از این بیماری است.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران ، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در این باره که دشمنان ما از سختی و از در رنج بودن ملت ما لذت می برند، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره به اصل پیدایش انقلاب اسلامی و اصل کینه دشمنان از این انقلاب و ملت ایران داشت.

رهبر معظم انقلاب به خوبی اشاره داشتند که هر زمانی که ما نشانه ای از پیشرفت در هر حوزه ای اعم از نظامی و اقتصادی را به منصه ظهور رساندیم، غربی ها ناراحت بودند.

وی افزود: پیشرفت های انقلاب اسلامی با تئوری غربی ها در تضاد است؛ چراکه آنها معتقدند انقلاب اسلامی پاسخگوی نیازها نیست و دائما به عنوان انسان های عقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک نماینده مجلس: ایران رتبه اول واکسیناسیون در جهان را دارد

ادعای یک نماینده مجلس: ایران رتبه اول واکسیناسیون در جهان را دارد