مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-16اقتصادي

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم


تفاهم نامه همکاری سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با یکی از بانک های استان به منظور اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل و صنوف وابسته به خدمات خودرویی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، تفاهم نامه مشترک سازمان میادین شهرداری قم با حضور هاشمی نژاد دبیر شورای هماهنگی بانک ها و مدیر شعب بانک صادرات استان قم به منظور اعطای وابسته به خدمات خودرو، منعقد و در مرحله اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم ضمن اشاره به این تفاهم نامه و در نظر گرفتن تسهیلات بانکی برای صاحبان مشاغل و صنوف وابسته اظهار کرد: به طورکلی اعطای تسهیلات و در نظر گرفتن طرح های تشویقی برای واحدهای صنفی مرتبط با هدف تسهیل در امر انتقال و ساماندهی صنوف انجام می پذیرد.

علیرضا مظفری خاطرنشان کرد: تمام مزایای طرح برای صاحبان مشاغل بازگو خواهد شد و متقاضیان واحدهای صنفی واقع در شهرک خودرو می توانند از تسهیلات بانکی که پس از تنظیم قرارداد و معرفی به بانک عامل صورت می پذیرد استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه 95 درصد صاحبان مشاغل خودرویی فاقد ملک تجاری یا به عبارتی مستأجر هستند، افزود: باور مجموعه شهرداری بر این بوده که با راه اندازی شهرک خودرو و بهره گیری از حضور صاحبان مشاغل در رونق این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم