مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-16سياسي

ادای احترام به مقام والای شهدا در مراسم «صبح شاهد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه 25 آذر در ابتدای ورود به شهر قم با حضور در قطعه 31 بهشت معصومه (س) قطعه شهدای مدافع حرم لشکر زینبیون و فاطمیون و شهدای دفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه و گلباران و عطرافشانی .

- مراسم صبح شاهد با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل گلزار شهدای بهشت معصومه (ع) شهرستان قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه 25 آذر در ابتدای ورود به شهر قم با حضور در قطعه 31 بهشت معصومه (س) قطعه شهدای مدافع حرم لشکر زینبیون و فاطمیون و شهدای دفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه و گلباران و عطرافشانی مزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در آستانه ورود به گلزار شهدا فرزندان شهید بهمن مصائبی ، زینب، زهرا و ضحی مصائبی به دکتر قاضی زاده هاشمی و سایر خادمان به شهدا خیر مقدم گفتند.

وی همچنین در حاشیه زیارت مزار مطهر شهدای استان قم، در جمع خبرنگاران اهداف این سفر را تشریح کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اهداف این سفر گفت: سفر های استانی از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با چند هدف عمده انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام به مقام والای شهدا در مراسم «صبح شاهد»

ادای احترام به مقام والای شهدا در مراسم «صبح شاهد»