مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-15اقتصادي

جایزه بین المللی کارآفرین برتر برق و الکترونیک به حمید کشاورز تعلق گرفت


موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) جایزه بین المللی کارآفرین پیشکسوت برق و الکترونیک را به حمید کشاورز کارافرین صنعت خودرو و یکی از بنیانگذاران داخلی سازی بخش برق و الکترونیک صنعت خودروی ایران اهدا کرد.

- مهندس کشاورز فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و یکی از دو موسس شرکت کروز بزرگترین مجموعه ساز خودروی کشور است.

این شرکت با تکیه بر تحقیق و توسعه و با تکیه بر توان مهندسان ایرانی توانسته قطعات الکترونیکی نظیر پنج نسل از ECU، کنترلر مستقیم و 60 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال فراهم کرده و بزرگترین کارآفرین صنعت خودرو محسوب می شود.

دوازدهمین مراسم اهدای جوایز بخش ایران موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) پنجشنبه گذشته با حضور کمیته اجرایی، استادان برجسته حوزه برق و کامپیوتر سراسر ایران، کار آفرینان و پیشکسوتان صنعت، مشاورین و شاخه های دانشجویی بطور مجازی برگزار شد.

در این مراسم، بخش ایران موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) جایزه پیشکسوت صنعت برق و الکترونیک را به حمید کشاورز برای یک عمر فعالیت های مهندسی برجسته از طریق عملکرد حرفه ای اهدا کرد.

موسسه مهندسان برق و الکترونیک بزرگترین سازمان فنی حرفه ای جهان برای پیشرفت فناوری است و هدف این موسسه کمک به پیش برد فناوری به طور عام و حوزه های وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بین المللی کارآفرین برتر برق و الکترونیک به حمید کشاورز تعلق گرفت

جایزه بین المللی کارآفرین برتر برق و الکترونیک به حمید کشاورز تعلق گرفت