مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-15بين الملل

اتحادیه اروپا روسیه را به اقدامات بی سابقه در صورت حمله به اوکراین تهدید کرد


رییس کمیسیون اروپا به روسیه هشدار داد که اگر مسکو تصمیم بگیرد به اوکراین حمله کند، اتحادیه اروپا مجموعه ای از تحریم های جدید را اعمال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در نشست اتحادیه اروپا درخصوص این مسئله، اورزولا فون درلاین، رییس کمیسیون اروپا گفت که علاوه بر گسترش تحریم های موجود، اتحادیه اروپا می تواند اقداماتی بی سابقه با پیامدهای جدی را علیه روسیه اعمال کند.

فون درلاین به پارلمان اروپا گفت که پیش از این تحریم های اقتصادی به علت الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در سال 2014 و اقداماتی که غرب آن ها را به عنوان تهاجم فزاینده روسیه می بیند، اقتصاد روسیه، انرژی و بخش هایی از این کشور را مورد هدف قرار داده است.

وی شرح دقیق و کاملی درخصوص نوع تحریم ها نداد.

مقامات اطلاعاتی آمریکا می گویند که روسیه 70 هزار سرباز را به سمت مرز اوکراین اعزام کرده است و در حال آماده سازی برای یک حمله احتمالی در اوایل سال آینده میلادی است.

این در حالیست که مسکو چنین برنامه هایی در رابطه با حمله به اوکراین را رد می کند.

در پیش نویس نتیجه گیری نشست رهبران اتحادیه اروپا که توسط آسوشیتدپرس مشاهده شده، 27 کشور عضو این اتحادیه وعده داده اند که در صورت هرگونه تهاجم علیه اوکراین، روسیه با پیامدهای سنگینی مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا روسیه را به اقدامات بی سابقه در صورت حمله به اوکراین تهدید کرد

اتحادیه اروپا روسیه را به اقدامات بی سابقه در صورت حمله به اوکراین تهدید کرد