مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-15فرهنگي

نماهنگ «باران» منتشر شد/ تماشای یک سنتور نوازی در شمال


نماهنگ «باران» اولین اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان پور از هنرمندان جوان موسیقی ایرانی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

- نماهنگ باران اولین اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان پور از هنرمندان جوان موسیقی ایرانی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نماهنگ باران اولین اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان پور از هنرمندان جوان موسیقی ایرانی با تصاویری از نوازندگی این دو هنرمند در شمال کشور منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

این اثر که برای دونوازی سنتور طراحی و ساخته شده است، در قالب موزیک ویدئو با همراهی همایون نصیری به عنوان نوازنده مهمان کوبه ای، کارگردانی جواد قاسمی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید و منتشر شده است.

وصال صالحیان و سینا شبان پور 2 آهنگساز این اثر، درباره باران نوشته اند: این قطعه اولین قطعه از مجموعه قطعات مشترک ماست که برای دو سنتور طراحی و ساخته شده است و آنچه می شنوید و می بینید، حاصل هم نوازی های ماست که در این سال ها اتفاق افتاده و چکیده هر فصل از همراهی و اشتراک گذاری تفکرات، قطعاتی است که باران از قدیمی ترین آنها است که در ادامه مسیر با برنامه ریزی مشخصی، قطعات بعدی نیز منتشر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماهنگ «باران» منتشر شد/ تماشای یک سنتور نوازی در شمال

نماهنگ «باران» منتشر شد/ تماشای یک سنتور نوازی در شمال