مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-15بين الملل

اقدامات بی سابقه در صورت حمله به اوکراین در انتظار مسکو است


رییس کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا از آمادگی این اتحادیه برای اعمال تحریم های اضافی برضد مسکو و همچنین اتخاذ اقداماتی با عواقب جدی در صورت حمله روسیه به اوکراین، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهربه نقل از آسوشیتدپرس، اورزلا فون درلاین رییس کمیسسون اجرایی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه به روسیه هشدار داد که چنانچه تصمیم به حمله به اوکراین داشته باشد، این اتحادیه مجموعه ای از تحریم های اضافه را برضد مسکو اعمال خواهد کرد.

فون درلاین در آستانه نشست سران اتحادیه اروپا در مورد این موضوع، گفت که اتحادیه اروپا فراتر از تشدید و گسترش تحریم های موجود، می تواند اقدامات بی سابقه ای با عواقب جدی برای روسیه اتخاذ نماید.

وی در همین رابطه به پارلمان اروپا گفت که به دلیل الحاق شبه جزیره کریمه به اوکراین در سال 2014 و همچنین اقدامات تهاجمی تری که غرب از آن زمان تاکنون شاهدش بوده است، تحریم های اقتصادی از قبل بر بخش های مالی، انرژی و دیگر بخش های روسیه اعمال شده است.

رییس کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا اما درباره ماهیت و کم و کیف تحریم های جدید اضافی، جزییاتی را ارائه نکرد.

آسوشیتدپرس در ادامه آورده است که در پیش نویس نتیجه گیری برای نشست روز پنج شنبه رهبران اتحادیه اروپا، 27 کشور قول می دهند که هر گونه تجاوز نظامی بیشتر به اوکراین، عواقب عظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بی سابقه در صورت حمله به اوکراین در انتظار مسکو است

اقدامات بی سابقه در صورت حمله به اوکراین در انتظار مسکو است