مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-15سياسي

از حضور در یک سمینار بین المللی تا قدردانی در یک رویداد داخلی!


یکی از نوازندگان و پژوهشگران موسیقی نواحی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی اش از حضور در یک سمینار بین المللی و دریافت یک جایزه پژوهشی در حوزه کتاب سخن گفت.

- محسن شریفیان نوازنده و پژوهشگر موسیقی نواحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: چندی پیش به دعوت کنسرواتوار مرکزی چین برای حضور در یک سمینار بین المللی حوزه موسیقی دعوت شدم که به غیر از بنده، هومان اسعدی از مدرسان و پژوهشگر شناخته شده موسیقی کشورمان نیز در این برنامه دعوت شده بود.

در این سمینار دو روزه که محل برگزاری آن پکن بوده، مباحث مختلفی در حوزه های گوناگون آموزشی و پژوهشی موسیقی مورد توجه قرار گرفته بود.

وی افزود: تحقیق و تبادل نظر در مورد فرهنگ موسیقی کشورها، طرح توسعه با همکاران در آموزش موسیقی در دوران کنونی، عصر جدید آموزش استعدادهای اجرایی بین المللی موسیقی سنتی از جمله مباحثی بود که در این سمینار مطرح شد و بنده نیز در این حوزه های مواردی را مطرح کردم.

این نوازنده در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: طی روزهای گذشته دومین دوره جایزه کتاب سال استان بوشهر هم برگزار شد و اثر پژوهشی بابا الهوا که چندی پیش آن را با موضوع موسیقی و مردم شناسی بومیان کیش منتشر کرده بودم به عنوان یکی از کتاب های شایسته قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور در یک سمینار بین المللی تا قدردانی در یک رویداد داخلی!

از حضور در یک سمینار بین المللی تا قدردانی در یک رویداد داخلی!