مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-15اجتماعي

235 نفر متکدی در سنندج جمع آوری شدند


مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: ابتدای امسال تاکنون 235 متکدی در سنندج جمع آوری و ساماندهی شده اند.

- صلاح الدین وکیلی مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حضور و فعالیت متکدیان در معابر سطح شهر  یکی از آسیب های اجتماعی است که بعضاً موجب نارضایتی شهروندان می شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با هدف کاهش پدیده زشت تکدیگری در سطح شهر طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان بصورت مستمر از سوی شهرداری سنندج اجرا می شود.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 235 متکدی در سنندج جمع آوری شده است.

وکیلی با بیان اینکه جنسیت 138 نفر از متکدیان جمع آوری شده مرد و 97 نفر زن بوده اند، گفت: 129 نفر از این افراد متعهد به ترک تکدی گری و 19 نفر به شهرستان های محل سکونت خود انتقال داده شده اند.

وی از اسکان 6 نفر از افراد بی سرپناه در همین راستا خبر داد و گفت: 26 کودک متکدی نیز به خانواده های خود تحویل داده شده و یک نفر تحویل اورژانس اجتماعی شده است.

به گفته مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج، چهار نفر از افراد متکدی به دلیل بیماری به مراکز درمانی معرفی و بستری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

235 نفر متکدی در سنندج جمع آوری شدند

235 نفر متکدی در سنندج جمع آوری شدند