مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-15اقتصادي

بزرگترین مرکز خدمات و پشتیبانی بازار سرمایه ایران افتتاح شد


بزرگترین مرکز خدمات بازار سرمایه ایران به منظور پشتیبانی و خدمت رسانی شبانه روزی به سهامداران با حضور معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار افتتاح شد.

- ، افزایش چشمگیر تعداد فعالان بورس طی دو سال گذشته، ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمات همه جانبه به سهامداران را دو چندان کرده است.

از همین رو ساختمان بزرگترین مرکز خدمات بازار سرمایه ایران با هدف گسترش آموزش، پشتیبانی و رفع مشکلات سهامداران بازارسرمایه به صورت شبانه روزی مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

این مرکز، پشتیبانی و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران را با پاسخگویی 24 ساعته در 7روز هفته حتی روزهای تعطیل در جهت ارتقای خدمات بازار سرمایه کشور به عهده خواهد داشت.

کارگزاری مفید از بهار سال 1399 با جذب 600 نفر متخصص، ظرفیت پاسخگویی و تعامل تا 50 هزار نفر در روز را در کانال های مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و شبکه های اجتماعی برای سرمایه گذاران در بازار سرمایه فراهم آورده است.

اینک با بهره برداری از ساختمان جدید خدمات مذکور تمرکز یافته و توسعه می یابد.

در این مراسم افتتاحیه علیرضا ناصرپور، معاون نظارت بر نهادهای مالی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تمجید از اقدام صورت گرفته در جهت راه اندازی بزرگترین مرکز پاسخگویی و پشتیبانی در بازار سرمایه گفت: قوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز خدمات و پشتیبانی بازار سرمایه ایران افتتاح شد

بزرگترین مرکز خدمات و پشتیبانی بازار سرمایه ایران افتتاح شد