مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-14سياسي

قانون اساسی نقشه راه کشور را مشخص کرده است


عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه قانون اساسی سند راهبردی عظیمی است که نقشه راه کشور را مشخص کرده است، گفت: تا امروز این نقشه در دست اجرا است اگرچه باید زوایای آن بیشتر شناخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان عصر امروز (سه شنبه) در آیین گرامیداشت هفته پژوهش، با بیان اینکه پژوهش پایه و اساس رشد و پیشرفت است که خوشبختانه در کشور جوانان زیادی در حوزه های مختلف به این کار مشغول هستند، گفت: در حوزه قانون و حقوق اساسی و با توجه به اهمیت و جایگاه قانون اساسی در ایران و نظر به ویژگی های خاصی که قانون اساسی داشته و دارد، شاید بتوانیم بگوییم کار به نقطه مطلوب نرسیده است.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات متاسفانه می بینیم برخی از دانشگاهیان اطلاعات لازم را ندارند و یا توجه دقیق به موضوعات حقوق اساسی هم نمی شود چراکه حقوق اساسی از جمله مباحث اصلی دانشگاهی و از نیازهای مهم جوامع مختلف به ویژه جامعه ما است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: حضرت امام(ره) در آغاز انقلاب بر تدوین قانون اساسی تاکید داشتند و این موضوع از مسائلی بود که آن زمان بسیار مورد توجه واقع شد.

کدخدایی اظهار داشت: برخی همان موقع اعلام می کردند که تدوین قانون اساسی فعلا ضرورتی ندارد اما حضرت امام(ره) بر تدوین هرچه سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اساسی نقشه راه کشور را مشخص کرده است

قانون اساسی نقشه راه کشور را مشخص کرده است