مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-14حوادث

هشدار پلیس فتای شهرستان کهگیلویه به اجاره دهندگان کارت بانکی


رییس پلیس فتای شهرستان کهگیلویه با هشدار به شهروندان گفت: به هیچ وجه کارت بانکی، شماره حساب و یا درگاه بانکی خود را به دیگران اجاره ندهید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس فتای شهرستان کهگیلویه با هشدار به شهروندان گفت: به هیچ وجه کارت بانکی، شماره حساب و یا درگاه بانکی خود را به دیگران اجاره ندهید.

محمد رضایی در جمع خبرنگاران خطرات ناشی از اجاره دادن کارت های بانکی را یادآور شد و اظهار کرد: طی بررسی های بعمل آمده برخی افراد اقدام به اجاره دادن کارت و حساب بانکی خود در ازای دریافت مبلغی معین بصورت ماهیانه و بدون توجه به عواقب آن به گردانندگان سایت های شرط بندی و یا آگهی های کاریابی در فضای مجازی می کنند.

وی تمامی جرم های انجام شده را متوجه صاحبان حساب دانست و تصریح کرد: از این رو شهروندان به هیچ عنوان پیشنهاد اجاره حساب بانکی را با هیچ مبلغی نپذیرند تا از عواقب جدی ناشی از فعالیت های خلاف قانونی که از طریق حساب ها یا کارتهای بانکی اجاره های انجام می شود در امان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضایی بیان کرد: افرادی که کارت بانکی خود را در اختیار کلاهبرداران قرار می دهند در جرم ارتکابی شریک و به اتهام معاونت در جرم تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتای شهرستان کهگیلویه به اجاره دهندگان کارت بانکی

هشدار پلیس فتای شهرستان کهگیلویه به اجاره دهندگان کارت بانکی