مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-14سياسي

تعریف ارتباط صنعت و دانشگاه در سرفصل های مشترک


ارتباط واحدهای تولیدی و صنعتی با دانشگاه ها می تواند فراتر از جذب و بکارگیری منابع انسانی توانمند و متخصص، به صورت فصل های مشترک همکاری پژوهش های تقاضامحور تعریف شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صمت فارس گفت: ارتباط واحدهای تولیدی و صنعتی با دانشگاه ها می تواند فراتر از جذب و بکارگیری منابع انسانی توانمند و متخصص، به صورت فصل های مشترک همکاری پژوهش های تقاضامحور تعریف شود.

حمیدرضا ایزدی سه شنبه 23 آذر در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دستاوردهای پژوهشی استان فارس که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است، گفت: برگزاری نمایشگاه های مختلف به ویژه در زمینه پژوهش و ارائه توانمندی های مختلف در زمینه صنعت و تولید نمونه بارز ارتباط دانشگاه با صنعت است که امروز ما شاهد برپایی این نمایشگاه توسط دانشگاه ها، موسسات پژوهشی دانش بنیان، فنی مهندسی و واحدهای فناوری و همچنین کارخانجات و شرکت های تولیدی و صنعتی هستیم.

او در رابطه با اهمیت ارتباط و تعاملات هدفمند دانشگاه و صنعت گفت: ارتباط واحدهای تولیدی و صنعتی با دانشگاه ها می تواند فراتر از جذب و بکارگیری منابع انسانی توانمند و متخصص و به نوعی تکنسین به صورت فصل های مشترک همکاری پژوهش های تقاضامحور و البته کاربردی تعریف شود تا بتواند زیربنای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف ارتباط صنعت و دانشگاه در سرفصل های مشترک

تعریف ارتباط صنعت و دانشگاه در سرفصل های مشترک