مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-14سياسي

استاد و دانشجو ابزار تولید قدرت برای جمهوری اسلامی هستند


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: استاد و دانشجو ابزار تولید قدرت برای جمهوری اسلامی هستند و تولید قدرت در فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعی و صنعت و علم ظهور پیدا می کند.

- ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: استاد و دانشجو ابزار تولید قدرت برای جمهوری اسلامی هستند و تولید قدرت در فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعی و صنعت و علم ظهور پیدا می کند.

سردار سید صادق حسینی، امروز سه شنبه (23 آذرماه) در همایش تجلیل از جهادگران فعال بسیج دانشجویی استان کردستان (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئله دانشگاه و دانشجو در هر کشوری اهمیت ویژه ای داشته و از نظر اسلام و ائمه اطهار علم و دانش جایگاه رفیعی داشته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دانشجویان و جهادگران تلاش می کنند با فداکاری امنیت جانی مردم را در مقابل ویروس کرونا حفظ کنند در حالیکه ممکن است سلامت خودشان نیز به خطر بیفتد.

به گفته وی، شهید سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود، بلکه او بالاتر از کشور و حتی بالاتر از جهان اسلام برای آزادیخواهی و مبارزه در برابر ظلم و ستم و مردم مستضعف تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد و دانشجو ابزار تولید قدرت برای جمهوری اسلامی هستند

استاد و دانشجو ابزار تولید قدرت برای جمهوری اسلامی هستند