مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-14بين الملل

پیروزی میدانی جدید نیروهای صنعاء/ تسلط بر ارتفاعات راهبردی در نزدیکی مأرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در استان مأرب اعلام کردند، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با تسلط بر ارتفاعات راهبردی در مناطق بیابانی که مابین شهر مأرب و شهرهای خب و الشعف قرار دارد، - با تسلط نیروهای صنعاء بر ارتفاعات راهبردی مابین شهر مأرب و شهرهای خب و الشعف با یک عملیات گازانبری، پیروزی میدانی جدیدی در نبرد مأرب رقم خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در استان مأرب اعلام کردند، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با تسلط بر ارتفاعات راهبردی در مناطق بیابانی که مابین شهر مأرب و شهرهای خب و الشعف قرار دارد، پیروزی میدانی جدیدی کسب کردند.

این منابع به وکاله الصحافه الیمنیه گفتند، نیروهای صنعاء موفق شدند ساعاتی پس از شکستن پیشروی تیپ اول گارد مرزی ائتلاف سعودی به سمت منطقه سلبه (که از نظر اداری زیر نظر شهر برط العنان استان الجوف است) بر ارتفاعات راهبردی در صحرای الیتمه مسلط شوند.

در ادامه این گزارش آمده، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، نیروهای ائتلاف سعودی را مجبور به عقب نشینی کردند بدون آنکه متجاوزان هیچ پیشروی میدانی به دست آورده باشند.

منابع مذکور افزودند، پس از درگیری های شدید که از هر دو طرف کشته و زخمی داشته نیروهای صنعاء موفق به پیشروی به سمت مواضع ائتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی میدانی جدید نیروهای صنعاء/ تسلط بر ارتفاعات راهبردی در نزدیکی مأرب

پیروزی میدانی جدید نیروهای صنعاء/ تسلط بر ارتفاعات راهبردی در نزدیکی مأرب