مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-13ورزشي

احتمال تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا


اشتباه نماینده یوفا در قرعه کشی مشخص کردن حریفان ویارئال و اتلتیکو مادرید باعث شد تا حالا رسانه ها این شائبه را ایجاد کنند که احتمال دارد قرعه کشی لیگ قهرمانان دوباره تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ایندیپندنت، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امکان دارد فردا (سه شنبه) تکرار شود زیرا در قرعه کشی امروز، مسوول یوفا اشتباهی را در جریان قرعه کشی انجام داد که منجر به اعتراض خبرنگاران و بعضی از مسوولان حاضر در مراسم بود.

در جریان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای مشخص شدن حریف ویارنال، نماینده یوفا به اشتباه گوی منچستریونایتد را هم در گوی ها گذاشته بود و پس از این که آرشاوین نام منچستر به عنوان حریف ویارئال خواند، به دلیل هم گروهی این دو تیم، ارشاوین مجبور شد گوی دیگری را بردارد که دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچسترسیتی حریف نماینده اسپانیا شد.

پس از این و به جای این که نماینده یوفا، گوی حاوی نام منچستریونایتد را به دیگر گوی ها اضافه کند، این کار را نکرد و برای مشخص شدن حریف اتلتیکو مادرید، این گوی نبود و احتمال برخورد اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد به صفر رسید تا تیم اسپانیایی حریف بایرن مونیخ در مرحله بعد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

احتمال تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا