مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-13سياسي

ضرر علمای بی عمل به اسلام از لشکر یزید هم بیشتر است


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کسی که می داند و خلاف می کند از خلافکاری که نمی داند، جرم اش سنگین تر است، گفت: بر اساس یک روایت علمای بی عمل و فاسد ضررشان از لشکر یزید برای اسلام بیشتر است؛ - همانند افرادی که وهابیون و داعشی ها را تربیت می کنند تا به اسلام ضربه های سنگینی را وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنرانی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه بر اساس فرموده پیامبر اسلام(ص) جفا کارترین مردم کسانی هستند که نام ایشان را بشنوند اما صلوات نفرستند، عنوان کرد: اگر در حین اقامه نماز هم هستیم و نام حضرت را می شنویم باید صلوات خوانده و بعد به نماز خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم خداوند متعال به لقمان حکیم، حکمت عطا کرده است، تصریح کرد: هر چند خواندن و مطالعه کردن موجب علم اکتسابی می شود اما علم واقعی نزد خداوند متعال است و ما وظیفه داریم که برای ارتقای علم خود از خداوند متعال درخواست داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: خداوند متعال برخی از علوم را در فطرت و ذات ما ماندگار کرده است که یکی از این علوم و نور آگاهی نسبت به کار خوب و نفرت داشتن نسبت به کارهای بد است.

وی با تاکید بر اینکه کافر نور دارد اما از این نور استفاده نمی کند و به سمت تاریکی می رود، مطرح کرد: علم به زیاد درس خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر علمای بی عمل به اسلام از لشکر یزید هم بیشتر است

ضرر علمای بی عمل به اسلام از لشکر یزید هم بیشتر است