مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-13پزشكي

72 متخصص به متخصصان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: در راستای ارائه خدمات تخصصی به هم استانی ها، 72 پزشک متخصص در تمام رشته های تخصصی، به مجموعه متخصصان دانشگاه اضافه شد.

- صالح آزادبخت، در مراسم توزیع متخصصان داتشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: استان گنجینه ای از هنر و آثار باستانی است و دارای 54 آبشار دیدنی بوده که به نوعی سرزمین آبشارها و مفرغ است.

وی ادامه داد: امیدوارم در این مدت کاری که در خدمت متخصصان هستیم سعی شود که به شما خوش بگذرد و در طول مسیر خدمت به مردم، دچار مشکل خاصی نشوید که خاطرتان را مکدر کند.

آزادبخت در رابطه با نحوه توزیع متخصصان، عنوان کرد: همکاران ما در توزیع متخصصان طبق قانون و بر حسب نیاز دانشگاه و با رعایت عدالت، این کار را انجام داده اند و شرط اعضای علمی بودن شما آن است که دارای بورد تخصصی باشید، عضو خانواده های معظم شهدا و متأهل بودن افراد از دیگر امتیازاتی است که برای شما در نظر گرفته شده و بر حسب نیازها و امتیازات شما احکام تان صادر خواهد شد.

در ادامه فرهادی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دوران رزیدنتی و کار پزشکی را یک شغل سخت دانست و گفت: رشته پزشکی چه در دوران رزیدنتی و چه در دوران طبابت، یک کار سخت بوده و دارای مشکلات خاص خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 متخصص به متخصصان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه شد

72 متخصص به متخصصان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه شد