مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-13فرهنگي

چهارمین جشنواره منطقه ای هوره وسیاچه­مانه در کامیاران برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: چهارمین جشنواره هوره و سیاچه­ مانه کامیاران با حضور چهار استان غرب کشور کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: چهارمین جشنواره "هوره و سیاچه­ مانه" کامیاران با حضور چهار استان غرب کشور کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان برگزار می شود.

عبید رستمی امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره منطقه ای هوره وسیاچه­مانه کامیاران که با حضور معاون امور هنری و سینمایی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران و ارتباط آنلاین با فرماندار و رییس شورای اسلامی کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط پسا کرونا نیاز است برنامه های فرهنگی و هنری شاد و سرگرم کننده برای تلطیف محیط و فضای جامعه و همچنین تزریق امید و نشاط اجتماعی به مردم مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری جشنواره های موسیقی محلی از جمله جشنواره هوره و سیاچه ­مانه می تواند در این شرایط پس از کرونا نه تنها مردم را با هنر و موسیقی در فضای مجتمع های فرهنگی و هنری آشتی بدهد بلکه در تلطیف محیط و ایجاد شور و نشاط اجتماعی موثر باشد.

رستمی اضافه کرد: چهارمین جشنواره هوره و سیاچه ­مانه که پس از وقفه یک ساله به خاطر شیوع کرونا در اولین روز زمستان در شهر کامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره منطقه ای هوره وسیاچه­مانه در کامیاران برگزار می شود

چهارمین جشنواره منطقه ای هوره وسیاچه­مانه در کامیاران برگزار می شود