مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-13بين الملل

دادگاه فدرال عراق امروز شکایت العامری درباره نتایج انتخابات را بررسی می کند


منابع خبری از رسیدگی دادگاه عالی فدرال عراق به شکایت مربوط به لغو نتایج انتخابات که از سوی هادی العامری مطرح شده، طی امروز (دوشنبه) خبر دادند.

- منابع خبری از رسیدگی دادگاه عالی فدرال عراق به شکایت مربوط به لغو نتایج انتخابات که از سوی هادی العامری مطرح شده، طی امروز (دوشنبه) خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، دادگاه عالی فدرال عراق امروز با برگزاری جلسه ای شکایت مربوط به لغو نتایج انتخابات که از سوی هادی العامری رهبر اپتلاف الفتح مطرح شده، را بررسی می کند.

در همین راستا، منابع قضایی در بغداد گفتند، این امکان وجود دارد که دادگاه فدرال رییس و اعضای کمیساریای عالی انتخابات عراق و همچنین دیگر طرف های ناظر بر روند انتخابات را احضار کند.

این منابع همچنین به امکان احضار نماینده شرکت آلمانی وارد کننده دستگاه های شمارش الکترونیکی آرا به دلیل بروز مشکل در این دستگاه ها و تاخیر در انتقال اطلاعات پس از بسته شدن صندوق های رای اشاره کردند.

طبق گفته این منابع، گزینه های دادگاه فدرال برای پذیرش درخواست تجدیدنظر به معنای لغو نتایج انتخابات عراق، نیست و ممکن است اقدامات قانونی به منظور متقاعد کردن مخالفان اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه فدرال عراق امروز شکایت العامری درباره نتایج انتخابات را بررسی می کند

دادگاه فدرال عراق امروز شکایت العامری درباره نتایج انتخابات را بررسی می کند