مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-12بين الملل

مقام روس: آمریکای شکست خورده در دموکراسی معلم آن به دیگر کشورها شده است


معاون شورای امنیت روسیه در مصاحبه ای گفت آمریکا که خود در ایجاد دموکراسی در داخل کشورش شکست خورده به شدت در تلاش برای یاد دادن دموکراسی به دیگر کشورهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوری اوریانوف   معاون شواری امنیت نیز چند روز پیش در بیانیه ای گفته بود  دموکراسی مدت هاست به سلاح کشتار جمعی تبدیل شده که توسط ایالات متحده برای مداخله در کشورهای دیگر استفاده می شود.

دیمیتری پسکوف  سخنگوی کاخ کرملین هم نشست به اصطلاح دموکراسی در آمریکا را تلاش واشنگتن برای ایجاد تفرقه بین ملت ها خواند و تاکید کرد که نگرش روسیه به آن صددرصد منفی است.

آمریکا در حالی چنین نشستی را برگزار کرد که به گفته کارشناسان بین المللی و حتی مقامات ارشد داخل این کشور، دموکراسی آمریکایی در حال افول است.

اوج افول دموکراسی آمریکایی سال گذشته و در جریان انتخابات ریاست جمهوری این کشور نمایان شد.

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا پس از شکست در انتخابات ادعای تقلب گسترده را مطرح کرد و در نهایت هم زمان با تأیید پیروزی بایدن در کنگره آمریکا، هواداران ترامپ به این محل حمله کردند.

از سوی دیگر، آمریکا و متحدانش به بهانه برقراری آزادی و دموکراسی غربی، بیست سال افغانستان را تحت اشغال درآورده و در پایان ضمن اذعان به عدم توانایی در رسیدن به این هدف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: آمریکای شکست خورده در دموکراسی معلم آن به دیگر کشورها شده است

مقام روس: آمریکای شکست خورده در دموکراسی معلم آن به دیگر کشورها شده است