مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-12اقتصادي

سختگیری در حوزه معادن زیاد است/ فعالیت 133 معدن در مازندران


معاون امور معدنی سازمان صمت مازندران با اشاره به راه اندازی سه معدن سال جاری در استان گفت: سختگیری در حوزه معدن در استان نسبت به دیگر مناطق بیشتر است.

- با اشاره به شرایط استان و پوشش گیاهی آنکه به عنوان سبز معروف است، افزود: این مسئله سبب می شود تا برای صدور مجوزهای معدنی دارای یکسری مسائلی باشیم.

وی افزود: به دلیل آنکه مازندران دارای پوشش گیاهی است، دستگاه های مربوط برای حفظ گونه های طبیعی و گیاهی دارای قوانین خاص خود هستند و صدور مجوزهای معدنی تابع یکسری ملاحظاتی است.

وی با اظهار اینکه طی یک سال گذشته حدود 9 معدن به منابع طبیعی برای احیا بازگردانده شده است، افزود: در بخش وصول حقوق دولتی در سال جاری 13 میلیارد تومان در استان وصول شد که رشد 100 درصدی داشته است.

عبدی صدور پنج فقره گواهی اکتشاف و دو فقره پروانه اکتشاف را از دیگر اقدامات ذکر کرد و با اشاره به راه اندازی کارگروه تعامل ستادی در استان یادآور شد: در این کارگروه مسائل مختلف در حوزه معدن بررسی وبهترین راهکار انتخاب می شود.

معاون امور معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه سخت گیری ها در استان نسبت به دیگر مناطق بیشتر است، گفت: دنیا به سمت توسعه پایدار در بخش معدنی پیش رفته است و اگر ضوابط و معیارها حاکم شود، تمامی مشکلات در حوزه معدنی حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختگیری در حوزه معادن زیاد است/ فعالیت 133 معدن در مازندران

سختگیری در حوزه معادن زیاد است/ فعالیت 133 معدن در مازندران