مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-12اجتماعي

شهرداری مقصر آلودگی هوای اصفهان نیست


وضعیت بحرانی آلودگی هوای اصفهان، شهردار و معاونان او را دور میز صحن علنی شورای شهر اصفهان جمع کرد تا از سهم شهرداری در مقابله با معضل آلودگی هوا و اقدامات انجام شده در این راستا گزارشی به شهروندان اصفهانی ارائه کنند.

- علی قاسم زاده، شهردار اصفهان در این جلسه که امروز (یکشنبه_21 آذرماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه سهم عمده ای از ذرات معلق و آلاینده های گازی به صنایع برمی گردد، اظهار کرد: این صنایع کماکان در حال فعالیت و آلاینده ها در حال انتشار هستند، بنابراین نباید انگشت اتهام به سمت شهرداری گرفته شود.

شهردار اصفهان از شورای شهر اصفهان خواست از دستگاه های مسئول در حوزه آلودگی هوا و اجرای قانون هوای پاک مطالبه گری کند تا اقدامات خود در راستای کاهش آلودگی هوا تشریح کنند.

وی افزود: شهرداری به سهم خود در حال تلاش است و سعی می کند به وظیفه خود روز به روز بهتر عمل کند، اما این نباید نافی مطالبه شورا از سایر دستگاه ها در زمینه مبارزه با آلودگی هوا باشد.

دلایل اصلی آلودگی هوای اصفهان چیست؟ حسین حق شناس_معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز با طرح این سوال که دلایل اصلی آلودگی هوای اصفهان چیست؟ گفت: آلودگی هوا یکسری دلایل جهانی دارد که فقط مختص اصفهان نیست و پدیده تغییرات آب و هوایی یک بحث بین المللی است، در عین حال که مباح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مقصر آلودگی هوای اصفهان نیست

شهرداری مقصر آلودگی هوای اصفهان نیست