مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-12سياسي

هم اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه ملی برگزار می شود


به مناسبت هفته پژوهش و فناوری توسط معاونت پژوهش دانشگاه صدا وسیما نشست «هم اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه ملی»روز سه شنبه 23 آذر ماه برگزار می شود.

- ، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری توسط معاونت پژوهش دانشگاه صدا وسیما نشست هم اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه ملی در دو بخش برگزار می شود.

عنوان نشست اول هویت محوری در رسانه ملی است که در آن محمد حسن زورق درباره موضوع هویت محوری در رسانه ملی؛ الزامات و راهبردها در حوزه سیاسی، حمید پارسانیا درباره موضوع هویت محوری در رسانه ملی؛ الزامات و راهبردهای فرهنگی واجتماعی و علیرضا پویا درباره موضوع مفهوم شناسی هوبت و شاخصه های هویت ایرانی / ‏‬اسلامی سخنرانی می کنند.

این نشست از ساعت 9 تا 12 برگزار می شود.

اما عنوان نشست دوم رسانه ملی و عدالت گستری است که در آن محسن اسماعیلی درباره موضوع نقش رسانه ملی در بسط عدالت و احیای حقوق عامه، رضا غلامی درباره موضوع مبانی نظری و فرهنگی عدالت رسانه ای و حسین عیوضلو درباره موضوع رسانه ملی و عدالت اقتصادی سخنرانی می کنند.

این نشست از ساعت 14 تا 17 برگزار می شود.

نشست هم اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه ملی سه شنبه 23 آذرماه برگزار می شود و علاقمندان به حضور مجازی در این نشست ها می توانند به آدرس /‏/‏b2n.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه ملی برگزار می شود

هم اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه ملی برگزار می شود