مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-12فرهنگي

جوایز فیلم اروپا 2021 اهدا شد/ «کجا می روی آیدا؟» برنده بزرگ


«کجا می روی آیدا؟» با بردن جایزه اصلی جوایز فیلم اروپا و چند جایزه مهم دیگر، برنده بزرگ شب اهدای جوایز فیلم اروپا 2021 شد.

- به نقل از ورایتی، سی و چهارمین دوره جوایز فیلم اروپا که شب پیش برگزار شد فیلم کجا می روی آیدا؟ ساخته جاسمیلا ژبانیچ از بوسنی و هرزگوین را به عنوان بهترین فیلم اروپایی سال 2021 انتخاب کرد.

ژبانیچ همچنین موفق شد تا جایزه بهترین کارگردان سال اروپا را نیز از آن خود کند.

در این مراسم کجا میروی آیدا؟ جایزه بهترین بازیگر زن را هم برای بازی جاسنا دوریچیج از آن خود ساخت و جایزه بهترین بازیگر مرد به آنتونی هاپکینز برای بازی در پدر رسید.

مستند انیمیشن فرار کن ساخته یوناس پوهر راسموسن محصول دانمارک درباره تجربه پناهندگی که تهیه کننده اش ریز احمد است نیز به عنوان بهترین مستند و بهترین انیمیشن شناخته شد.

مراسم اهدای جوایز اروپا که به میزبانی آنابل ماندنگ بازیگر آلمانی و تنها با حضور نامزدها در برلین برگزار شد، قرار بود به صورت فیزیکی و با حضور مهمانان برگزار شود اما با توجه به رعایت مجدد فاصله اجتماعی در برلین به دلیل شیوع سویه جدید اومیکرون بیشتر مراسم به صورت مجازی انجام شد.

از دیگر برندگان این جوایز که به رای 4200 عضور آکادمی فیلم اروپا انتخاب شدند فیلم نینجا بی بی ساخته ینجویلد سوی فلیکی بود که به عنوان بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز فیلم اروپا 2021 اهدا شد/ «کجا می روی آیدا؟» برنده بزرگ

جوایز فیلم اروپا 2021 اهدا شد/ «کجا می روی آیدا؟» برنده بزرگ