مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-11بين الملل

ارائه فایل افشاکننده نقشه ترامپ برای کودتا به کنگره آمریکا


رییس دفتر سابق ترامپ در کاخ سفید، پاورپوینتی را به کمیته منتخب کنگره در مورد حمله 6 ژانویه ارائه کرد که بر اساس آن، به دونالد ترامپ توصیه شده بود تا برای بازگشت به ریاست جمهوری کودتا کند.

- به نقل از گاردین، بر اساس فایل پاورپوینت متعلق به مارک میدوز رییس دفتر سابق ترامپ در کاخ سفید که به دست کمیته منتخب کنگره در مورد حمله 6 ژانویه سال 2021 (یورش به ساختمان کنگره) رسیده است، دونالد ترامپ قصد داشت تا برای بازگشت به ریاست جمهوری، وضعیت اضطراری امنیت ملی اعلام کرده و در قالب یک نقشه کودتا به کاخ سفید بازگردد.

بر اساس این گزارش، کمیته منتخب کنگره مطمئن است که حداقل هماهنگی بین کاخ سفید (در دوران ترامپ) و سازمان دهندگان تظاهرات 6 ژانویه وجود داشته است.

در همین راستا نیز، کمیته حمله به ساختمان کنگره احضاریه های جدیدی را برای دو دستیار سابق ترامپ صادر کرده است.

این واقعیت که میدوز یک روز قبل از حمله به ساختمان کنگره، پاورپوینتی در اختیار داشت که در آن راه های انجام کودتا را به تفصیل بیان می کرد، نشان می دهد که وی حداقل از تلاش های ترامپ و متحدانش برای جلوگیری از صدور اعتبارنامه جو بایدن در 6 ژانویه آگاه بود.

این فایل پاورپوینت با عنوان تقلب در انتخابات، مداخله خارجی و گزینه های پیش رو برای تاریخ 6 ژانویه ، توصیه های متعددی را برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه فایل افشاکننده نقشه ترامپ برای کودتا به کنگره آمریکا

ارائه فایل افشاکننده نقشه ترامپ برای کودتا به کنگره آمریکا