مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-11اقتصادي

کاهش سهمیه سوخت دیزلی/ کرج بنزین یورو می سوزاند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: بر اساس تصمیم کارگروه کشوری راهبری سیستم جامع پیمایش، سهمیه پایه گازوییل خودروهای دیزلی اندکی کاهش یافته است.

- مجتبی دلبری،  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در مورد نحوه اختصاص سهمیه گازوییل به خودروهای دیزلی، گفت: اختصاص سهمیه به خودروهای دیزلی براساس مصوبات کارگروه راهبری سیستم جامع پیمایش به دو بخش تقسیم شده  که به صورت کشوری تقسیم بندی و اجرا می شود.

  وی افزود: در خصوص خودروهای فعال درون شهری که شهرداری متولی کار است؛ مالک خودرو با ثبت نام در سایت جامع حمل و نقل درون شهری UTCMS.

ir و با دریافت پروانه فعالیت از شهرداری، در اپلیکیشن مخصوص مالکان خودرو  ثبت نام می کند و سهمیه آن بر اساس سهمیه پایه و  عملکرد در اپلیکیشن  مورد نظر در کارت سوخت آنها واریز می شود.

  این مقام مسؤول گفت: راهداری متولی امر برای  خودروهای خارج شهر است که سوخت مورد نیاز هر خودرو با صدور  بارنامه در سیستم جامع توسط راهداری، به ازای کیلومتر از مبدا تا مقصد و بر مبنای ظرفیت خودرو در کارت سوخت شارژ می شود.

ضمن اینکه سهمیه سوخت این خودروها از 11 تا 25 هر ماه،  در اول ماه بعد شارژ می شود و از 26 هر ماه تا 10 ماه بعد در سهمیه شانزدهم ماه بعد شارژ می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سهمیه سوخت دیزلی/ کرج بنزین یورو می سوزاند

کاهش سهمیه سوخت دیزلی/ کرج بنزین یورو می سوزاند