مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-11سياسي

پرداخت 35 هزار وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت 35 هزار فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان استان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در طول 5 سال فعالیت این صندوق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام پرداخت 35 هزار وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی از محل صندوق امداد ولایت این نهاد، اظهارکرد: صندوق امداد ولایت از سال 95 به منظور گره گشایی از نیازمندان و در راستای اهداف بانکداری اسلامی افتتاح شده است.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در طول 5 سال فعالیت خود توانسته بیش از 35 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و غیر تحت حمایت کمیته امداد اعطا کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در راستای تسهیل شرایط دریافت وام برای جامعه هدف، حداقل ضمانت را برای فرد دریافت کننده وام در نظر گرفته است گفت: تاکنون بیش از 214 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.

الهی راد با بیان اینکه این صندوق بیش از 12 باجه در استان دارد خاطر نشان کرد: شعبه اصلی این صندوق در شهرستان بجنورد در خیابان قیام آماده ارائه خدمات به نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 35 هزار وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی

پرداخت 35 هزار وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی