مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-11اقتصادي

افزایش 35 درصدی میزان صید ماهیان استخوانی دریای خزر/ اعلام قیمت کف و سقف ماهیان


مدیرکل شیلات مازندران با اعلام افزایش 35 درصدی میزان صید ماهیان در دریای خزر، گفت: کمترین قیمت گونه های مختلف ماهی حدود 60 هزار تومان و حداکثر آن 250 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر حسن اسحاقی با بیان صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران از آغاز فصل صید تا 10 آذرماه امسال بالغ بر 550 تا 570 تن ماهی بوده است، اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش صید را نشان می دهد .

*افزایش 35 درصدی میزان صید وی با اشاره به اینکه ارزش اقتصادی ماهی های صید شده در دریا 90 درصد افزایش داشته است، گفت: از بین 54 تعاونی پره که از ما مجوز بهره برداری دریافت کرده، 52 تعاونی در فصل صید فعال هستند که سرانه هر صیدگاه به حدود 11.

5 تن رسیده است.

مدیرکل شیلات مازندران در ارتباط با ترکیب گونه ای صید در دریای مازندران، بیان کرد: ترکیب گونه ای صید شامل  42درصد ماهی کفال، 35 درصد ماهی کپور و 23 درصد ماهی سفید است.

این مسؤول تصریح کرد: طبق بررسی های کارشناسان دفتر توسعه بازار اداره کل شیلات مازندران در سطح بازارهای موجود استان، حداقل قیمت گونه های مختلف ماهی حدود 60 هزار تومان و حداکثر آن 250 هزار تومان است و البته این افزایش قیمت براساس افزایش قیمت ادوات، آلات و حامل های انرژی بوده که صیدگاه های پره ما با آن در ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی میزان صید ماهیان استخوانی دریای خزر/ اعلام قیمت کف و سقف ماهیان

افزایش 35 درصدی میزان صید ماهیان استخوانی دریای خزر/ اعلام قیمت کف و سقف ماهیان