مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-11سياسي

نودشه برند گردشگری شهری کرمانشاه می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای معرفی شهر نودشه به عنوان برند گردشگری شهری استان خبر داد.

- جبار گوهری در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر نودشه اظهار کرد: سه شهر کرمانشاه، سنقر و نودشه در سطح استان دارای بافت مصوب تاریخی هستند که به لحاظ جاذبه های بصری نودشه گل سرسبد شهرهای استان است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه افزود: پس از ثبت جهانی اورامانات باید به دنبال برندسازی و معرفی جاذبه های شاخص این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: در منطقه اورامانات شهر نودشه با توجه به بافت منحصر به فرد آن و جاذبه های بصری طبیعی بسیار این قابلیت را دارد که به عنوان برند گردشگری شهری استان کرمانشاه معرفی شود.

گوهری تصریح کرد: در این برندسازی مردم باید نقش و همراهی ویژه ای داشته باشند تا بتوانند به عنوان بهره برداران اصلی به حفظ و احیای بافت تاریخی شهر کمک کنند.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری به عنوان نماینده مردم باید به ما کمک کنند تا این اتفاق مهم را با احیای بخشی از بازار تاریخی شهر نودشه رقم بزنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه اعتبارات امسال پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان _ اورامانات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نودشه برند گردشگری شهری کرمانشاه می شود

نودشه برند گردشگری شهری کرمانشاه می شود