مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-11اجتماعي

مظلومیتی به زیبایی ماهیان زینتی!


آقبلاغ لتگاه روستایی از توابع شهرستان بهار و به فاصله 25 کیلومتر از همدان قرار دارد، در این مسیر هیچ تصوری از آقبلاغ نداشتم، در بدو ورود به روستا آنچه به چشم می خورد برخی خانه ها با نمای روستایی اصالتشان حفظ شده و برخی نیز بازسازی شده و رخ شهری به خود گرفته بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ از کوچه تنگ و قدیمی زیبا عبور کردیم و وارد حیاطی قدیمی شدیم که یک طرف آن سگ نگهبان بسته شده بود، وارد سالن داخلی شدیم، این سالن گرمایی بیش از حد نرمال داشت، سرمای پاییزی بیرون سالن و گرمای داخلی سالن عینکم را بخار زده کرده بود، بعد از برداشتن بخار از روی شیشه عینکم، وان های زیادی در داخل سالن نمایان شد و آکواریوم های بزرگ و زیبایی رخ نمایی می کردند اینجا مرکز پرورش ماهیان زینتی است.

کمی نزدیکتر رفتم در یکی از آکواریوم ها ماهی ها رقصان و شاداب بودند، برخی از آنها لباس عروس بر تن داشتند، برخی نیز گویی پارچه مخمل بر تن کرده بودند و از هر نما که نگاه می کردیم، خلقت زیبای خداوند نمایان بود.

به طور متوسط داخل هر وان یا آکواریوم ماهی لجن خوار حضور داشت که علت را جویا شدم و مسئول این مرکز در پاسخ به سوال مبنی بر علت حضور لجن خوار در هر وان یا آکواریوم را از بین بردن جرم ها و لجن های وان و آکواریوم خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیتی به زیبایی ماهیان زینتی!

مظلومیتی به زیبایی ماهیان زینتی!