مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-10اجتماعي

آلودگی هوای البرز کاهش می یابد


با توجه به شمالی شدن برای وزش باد، روند موقت کاهش آلاینده ها تا روز یکشنبه پیش بینی می شود.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شمالِ غربی شدنِ جهت وزش باد در سطوح پایینی جو طی هفته آینده در منطقه البرز مرکز بوده که همزمان همراه با وارونگی دمایی نیز است اما روند موقت کاهش آلاینده ها تا روز یکشنبه پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: با وجود آن طی هفته آینده به استثنای روز دوشنبه با فرض ثابت بودن نرخ تولید کانون های انتشار ثابت و متحرک، روند کاهش آلاینده ها و تخلیه و خروج پی در پی آلودگی ها را به لطف باد شمال غربی در مسیر جنوب شرق استان خواهیم داشت که با وجود پایداری سطوح میانی روند کاهش آلودگی ها هم اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی بوده و کیفیت هوا به تدریج قابل قبول می شود، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 14 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 2 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 6 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف است و کیفیت هوا قابل قبول خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای البرز کاهش می یابد

آلودگی هوای البرز کاهش می یابد