مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-09سياسي

80 درصد اهداف در طرح های بزرگ مقیاس محقق نمی شود


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در طرح های بزرگ مقیاس به 80 درصد اهداف خود دست پیدا نمی کنیم و 20 درصد محقق شده نیز تنها در زمینه های کمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا زندیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی  در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان که با دستور کار ارائه سند آمایش سرزمین استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: ما در کشور در طرح های بزرگ مقیاس  با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: ما در طرح های بزرگ مقیاس  به 80 درصد اهداف خود دست پیدا نمی کنیم و 20 درصد محقق شده نیز تنها در زمینه های کمی است.

زندیان بابیان اینکه ما در مشکلات کشور تمرین آمایش نداریم، بیان کرد: حلقه گم شده این موضوع عدم حضور مردم و مشارکت آنان در برنامه های توسعه ای است.

  خروجی جلسات باید در اقتصاد و معیشت مردم تاثیر گذار باشد محسن فتحی نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با وجود تمام کاستی ها و کمبودها، در چند سال اخیر اقدامات قابل توجهی در استان انجام شده است.

وی افزود: انتخاب سند آمایش سرزمین استان کردستان به عنوان سند نمونه کشوری افتخاری برای استان است که امید است برگ زرینی برای استان رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد اهداف در طرح های بزرگ مقیاس محقق نمی شود

80 درصد اهداف در طرح های بزرگ مقیاس محقق نمی شود