مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-09اقتصادي

تکمیل فاز دوم سند آمایش 12 استان


رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی کشور، گفت: فاز دوم برای حدود 12 استان نهایی شده و تا پایان ماه این چارچوب را برای کل استان ها نهایی می کنیم.

- احمد تشکینی، در نشست طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری، اظهار کرد: کار ما در امتداد سند آمایش ملی است که سازمان برنامه وبودجه طی سال گذشته ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: روی کاغذ برای هر استان به تفکیک شهرستان می خواهیم برنامه ریزی مشخص کنیم.

تشکینی افزود: نکته دوم اینکه فرآیند اجرایی که ما انجام می دهیم در مؤسسه مطالعات به عنوان نماینده وزارتخانه با سازمان های صمت استانی در ارتباط هستیم که محوریت ما و صمت استانی هستیم.

رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی کشور عنوان کرد: برای تمام نمایندگان مجلس نامه ارسال کردیم که چنین کاری می خواهیم انجام دهیم، پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه انتخابی خودتان را به ما بدهید.

وی افزود: در زمینه خود صنعت دو کار اصلی انجام می دهیم، یکی اینکه در هر استان به تفکیک شهرستان ها پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه را احصا می کنیم و بعد از اتمام فاز اول، فاز دوم را آغاز کردیم که شامل این می شد که براساس آن پتانسیل ها و ظرفیت ها چه طرح ها و پروژه هایی در حوزه های صنعت، معدن، بازرگانی داخلی و تجارت خارجی در لرستان به تفکیک شهرستان ها می توان عملیاتی و اجرایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاز دوم سند آمایش 12 استان

تکمیل فاز دوم سند آمایش 12 استان