مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-09اقتصادي

استاندار ایلام: منطقه آزاد مهران نگین مناطق آزاد کشور می شود


بنا داریم منطقه آزاد مهران با سرمایه گذاری و حمایت دولت و بخش خصوصی به عنوان یکی از مناطق آزاد بکر کشور معرفی شود که با حمایت، - حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص پایانه مرزی مهران با اشاره به ظرفیت های بالای مرز مهران از نظر فرهنگی، مذهبی، تجاری و اقتصادی گفت: شهرستان مهران به دلیل دارا بودن منابع غنی انرژی، مزیت های اقتصادی، اربعین و مرز مشترک و وجود منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد تجاری در آینده نزدیک به عنوان پیشران توسعه استان ایلام مطرح و تاثیرگذار خواهد شد.

وی افزود: هنوز بخش زیادی از ظرفیت مهران هنوز بالقوه مانده و از آن استفاده نشده است که امیدواریم با حمایت دولت سیزدهم از همه ظرفیت های خدادادی این منطقه استفاده و پتانسیل های آن بالفعل شوند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار ایجاد کارگروه هماهنگی ستاد اربعین و توسعه مهران شد و بیان کرد: همه مدیران با همراهی و همفکری و دغدغه مندی برای تجهیز زیرساخت های پایانه مرزی مهران که قدمگاه عاشقان اهل بیت(ع) است، اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهران ظرفیت بالایی برای توسعه دارد گفت: مهران شهرستانی با کارکردهای ملی است که ضرورت دارد همه مدیران از این فرصت بی نظیر برای تجهیز زیرساخت ها و تسریع در سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: منطقه آزاد مهران نگین مناطق آزاد کشور می شود

استاندار ایلام: منطقه آزاد مهران نگین مناطق آزاد کشور می شود