مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-09بين الملل

ائتلاف «ایاد علاوی» هم خواستار ابطال کامل نتیجه انتخابات عراق شد


ائتلاف «الوطنیه» با اعلام اینکه تخلفاتی را با ادله قاطعانه به دادگاه فدرال عراق گزارش کرده است، خواستار ابطال کامل نتیجه انتخابات این کشور شد.

- به گزار گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف الوطنیه به ریاست ایاد علاوی ، امروز (پنجشنبه)، در بیانیه ای اعلام کرد که شکایتی درباره انتخابات این کشور تنظیم و ، ائتلاف الوطنیه در بیانیه مذکور اعلام کرد که این ائتلاف چهارده کارشکنی فنی و اداری در جریان انتخابات گذشته را به همراه تخلفاتی قانونی و حقوقی که کمیساریای انتخابات مرتکب آن شده، به دادگاه فدرال گزارش کرده است .

ائتلاف ایاد علاوی اضافه کرد که به همراه شکایت، ادله و شواهد قاطعانه ای به دادگاه فدرال ارائه شده است که از تغییر نتیجه انتخابات حکایت دارد.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: تغییراتی که پس از بررسی چند صندوق در نتیجه نهایی ایجاد شد، دلیلی آشکار مبنی بر دستکاری در نتیجه انتخابات است .

ائتلاف الوطنیه در پایان خواستار ابطال کامل روند انتخاباتی مطابق با مواد قانون اساسی عراق و احکام فقهی و حقوقی این کشور شد و عنوان کرد: آنچه مبنای باطلی داشته باشد، باطل است .

این در حالی است که ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری نیز اخیرا با ارائه شواهدی اعلام کرد که در روند انتخاباتی این کشور تقلب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف «ایاد علاوی» هم خواستار ابطال کامل نتیجه انتخابات عراق شد

ائتلاف «ایاد علاوی» هم خواستار ابطال کامل نتیجه انتخابات عراق شد