مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-09اجتماعي

بررسی علل سانحه مرگبار سرویس مدرسه در کرمانشاه/حساسیت آموزش و پرورش روی سرویس مدارس


معاون وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده ویژه وزیر و به منظور بررسی و رسیدگی فوری به موضوع سانحه مرگبار تصادف سرویس دانش آموزی به کرمانشاه سفر کرده است، - معاون وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده ویژه وزیر و به منظور بررسی و رسیدگی فوری به موضوع سانحه مرگبار تصادف سرویس دانش آموزی به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: هیچ قضاوتی در مورد علل و عوامل بروز حادثه ندارم و مراکز تخصصی نظارت کارشناسی خود را ارائه داده و موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته(17 آذر) حادثه دلخراش سانحه مرگبار سرویس مدرسه در محور هلشی به ماهیدشت در استان کرمانشاه که با مرگ دو دانش آموز همراه بود، رخ داد.

در این سانحه دلخراش که در پی برخورد یک دستگاه مینی بوس و کامیون در هوای مه آلود رخ داد، متاسفانه دو تن از دانش آموزان دختر جان خود را از دست دادند و 16 تن نیز زخمی و جهت مداوا به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

علیرضا کمریی، معاون وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده ویژه وزیر به منظور بررسی و رسیدگی فوری به این موضوع به کرمانشاه سفر کرده است، در نشست بررسی علل سانحه مرگبار سرویس مدرسه در کرمانشاه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد ضمن عرض تسلیت به خانواده آموزش و پرورش و خانواده های جانباختگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علل سانحه مرگبار سرویس مدرسه در کرمانشاه/حساسیت آموزش و پرورش روی سرویس مدارس

بررسی علل سانحه مرگبار سرویس مدرسه در کرمانشاه/حساسیت آموزش و پرورش روی سرویس مدارس