مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-09اقتصادي

پروانه بهره برداری معدن بوکسیت شاهوار کاملا باطل شود


دبیر اجرایی خانه کشاورز استان سمنان در نامه ای خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت ابطال کامل پروانه معدن شاهوار را به مثابه مطالبه جدی مردم این استان خواستار شد.

- ، محمدحسین خنکال دبیر اجرایی خانه کشاورز استان سمنان و شهرستان شاهرود در نامه ای خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت خواستار ابطال کامل پروانه بهره برداری معدن بوکسیت در قله شاهوار شد و همچنین برخورد با عوامل این تخریب را از عضو کابینه سیزدهم درخواست کرد.

متن نامه خنکال به این شرح است: جناب آقای فاطمی امین وزیر محترم صنعت معدن و تجارت با سلام و احترام، همانطور که مستحضر هستیدآب های شیرین حاصل ده ها هزار سال کار طبیعت است و ایجاد هر سانتی متر خاک صدها سال طول می کشد.

همچنین جنگ آب مدتها آغاز شده است.

از آخرین خبرها شنیدید عراق به شکایت از ایران به دادگاه لاهه به خاطر سهم آبی، شکسته شدن خط انتقال زاینده رود به استان یزد توسط معترضان تا خارج شدن قنات هزار ساله شهر مهاباد با برداشت آب توسط کارخانه فولاد نطنز، اختلافات و دعاوی آبی ابرسج و میغان و بسطام و مجن در دامنه شاهوار مشهور است و نیز از کمبود آب شرب و کشاورزی شهرستان شاهرود در حالی که بخش هایی از استان فقط نگران آب بخش صنعت آن هم برای توسعه بیشتر و جذب کارگر غیربومی هستند آگاه هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه بهره برداری معدن بوکسیت شاهوار کاملا باطل شود

پروانه بهره برداری معدن بوکسیت شاهوار کاملا باطل شود