مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-09اجتماعي

احتمال بارش باران در البرز/ آلودگی هوا تداوم دارد


با گذر موج ناپایدار و ضعیف از منطقه، احتمال بارش های خفیف و پراکنده در این استان وجود دارد.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر پایداری جو عاملی برای افزایش پتانسیل آلودگی هوا در منطقه است.

وی بیان کرد: با گذر موج ناپایدار و ضعیف از منطقه احتمال بارش های خفیف و پراکنده را برای امروز عصر تا صبح فردا خواهیم داشت، همچنین با شمالی شدن جهت وزش باد روند کاهش آلاینده ها برای هفته آینده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز صاف تا قسمتی ابری و از عصر نیمه ابری در پاره ای نقاط به ویژه ارتفاعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید با احتمال بارش خفیف و پراکنده بوده و هوا ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 17 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 5 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 12 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا ابری همراه با غبار محلی و کاهش آلودگی است و کیفیت هوا به تدریج قابل قبول خواهد شد.

بهارونداحمدی به پیش بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما 14 درجه سانتی گراد و کمینه دما 1 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 10 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش باران در البرز/ آلودگی هوا تداوم دارد

احتمال بارش باران در البرز/ آلودگی هوا تداوم دارد