مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-09سياسي

بصیرت افزایی و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بصیرت افزایی و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است.

- ، حجت الاسلام یعقوب یحیایی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر ضرورت بصیرت افزایی مسئولین ادارات در استان تاکید کرد و اظهار داشت: بزرگترین چیزی که می تواند ما را سربلند کند، تقوا و بصیرت است و این تقوا و بصیرت کمک می کند تا تشخیص راه درست را از راه غلط و دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

وی افزود: بصیرت یعنی شناخت زمان و مکان که این امر از نیازهای اساسی امروز است تا دشمن نتواند در جامعه اسلامی نفوذ کند و داشتن بصیرت همان عملکرد جهادی بوده که با آگاهی و اجرای مأموریت و دفاع از اسلام و انقلاب که به مرور با بصیرت افزایی بتوانیم جنگ نرم دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام یحیایی ادامه داد: برای مبارزه با دشمنان و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن لازم است روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و با دشمن شناسی و افزایش بصیرت و آگاهی خود از شر دشمنان در امان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: شناخت دشمن از ضروریات اولیه هر مبارزه است و از طریق آن می توان بقای خود و جامعه را تضمین کرد و در طول تاریخ جوامع، تمام شکست ها ناشی از بی توجهی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است

بصیرت افزایی و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است