مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 19:452021-12-08بين الملل

دمشق: برخی کشورها از سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی استفاده ابزاری می کنند


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، بر ادامه همکاری دمشق با سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در چارچوب عضویت کشورش در معاهده منع گسترش سلاح شیمیایی تأکید کرد، - نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، بر ادامه همکاری دمشق با سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در چارچوب عضویت کشورش در معاهده منع گسترش سلاح شیمیایی تأکید کرد، اما گفت که برخی کشورها از این سازمان به عنوان ابزاری علیه کشورهای خاص استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست امروز شورای امنیت، استفاده از این سلاح شیمیایی از هر کسی و در هر زمان و مکانی را محکوم کرد.

وی افزود: سوریه هفته گذشته در دومین نشست کنفرانس برای ایجاد منطقه ای عاری از سلاح های هسته ای و سایر سلاح های کشتار جمعی در خاورمیانه، برای ضرورت رهایی از سلاح های کشتار جمعی که تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است، فعالانه شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، صباغ افزود: سوریه بر اهمیت حضور پنج کشور قدرت هسته ای در کنفرانس به عنوان ناظر، با توجه به نقش اصلی آنها در حمایت از رایزنی ها با هدف ایجاد منطقه عاری از سلاح هسته ای تأکید دارد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ابراز تأسف کرد که ایالات متحده با تحریم این کنفرانس مهم، به حمایت خود از رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: برخی کشورها از سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی استفاده ابزاری می کنند

دمشق: برخی کشورها از سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی استفاده ابزاری می کنند